Thursday, March 10, 2011

Karnival Keluarga Sakinah ~ MelaKaR seJuta MemorY =)

Bismillahirrahmanirrahim.... 

Asalamualaikum. w.b.t 

Karnival Keluarga Sakinah... Melakar sejuta memory =)

Waktu program ni, najwa di amanahkan sebagai Pengarah Program Nasyid, peringkat sekolah menengah tau. Pengalaman, usah, cakap, Najwa tak percaya Najwa akan berada di setiap situasi yang Najwa tak pernah sangka. Cukup terkezut!! Tapi, pengalaman tu, tak boleh di beli kat mana-mana =)

Ha..... korang tengok2 la gambar program ni ea =)

Ustaz Haszrizal memberi pengisiannya dalam program "Jom Mencari Cinta Sejati".. yang paling ramai datang... erm... mesti la orang pompuan.. =)
  
En. Madzani tolong handlekan slide show ustaz Haszrizal =)


         




Acara kanak-kanak turut di adakan... Lucu =D. ada budak yang nangis... takut belon pecah.. hiii... sma la kita... waktu ni, saya la paling emosi m'jerit... takut ba ... =(

Kan dah kata ~~~

Abang Eddy ngan baby dia =) Sweet!
Ni kami.... dari kanan, Kak Kasma, saya, Miezra, Siti, n Kak Umi =) Semua nampak ceria. walaupun di landa sejuta kekusutan fikiran +_+

Kelebihan program ni =). Dapat tarik para belia mengunjungi masjid. Seronok! dorang ni peserta pertandingan Futsal =)
Ha! ni Najwa suka!! hehe =D
Perasmi Karnival Keluarga Sakinah =)

Teka-teka bola kristal ~~ siapa dapat teka... RM 500?? wau! hehe
Sementara menunggu, jom berkenal-kenalan ;)
Puan Ananglangka, bersemangat memberi pengisian =)

Program Karnival Keluarga sakinah ini, bukan setakat wadah menambah ilmu, bahkan, membuka ruang besar untuk mendekati masyarakat Sabah pelbagai peringkat umur. =)







Puan Fadhlina.. Tim.Helwa ABIM Pusat =). Peguam syari'ah yang berjiwa Islam =)  



Sahabat Najwa, Mimi turut datang memeriahkan program =)
Terbukti, masjid bukan hanya sebagai tempat ibadah, tapi, aktiviti-aktiviti yang sihat dan membawa penyatuan ummah juga boleh dijalankan =). Asalkan tidak melampaui dan melangkaui batas-batas yang ditetapkan... =)
YDP ABIM Sabah. Membuat ucapan aluan =)


Bagi Najwa, kenangan ni memang sukar untuk dilupakan, banyak pengalaman Najwa timba =). Pastu, dari orang yang najwa xkenal sebelum ni... najwa kenal... Kesukaran-kesukaran yang di lalui pun  Najwa rasa... ouh! amazing! 

MY FREN =) TAKE CARE...

Dan untuk teman Najwa, Sxon Lijangun.... Terima kasih atas segala bantuan yang x b'bayar tu... Moga Allah berikan balasan yang setimpal di akhirat kelak =). Kan best kalau Sxon ada sekali =).

Ok... itulah serba sedikit perkongsian :)

Moga salah silap dimaafkan...Forgive n forget my wrong ea =). tak elok berdendam....

ok (^_~)

illalliqo'wamaa'ssalamah =)

~ Menjana ummah berilmu~

No comments: