Skip to main content

Posts

Showing posts from August, 2010

Azam!

Assalamualaikum teman-teman (^_^)

Hurm.....

Dek kesibukan belajar, blog ni hanya jadi tempat yang aku lawati sekali-sekala sahaja,

Tapi alhamdulilah..sampai hari ni, aku masih bernafas untuk terus menekan papan kekunci,(^_~)

Ha! Hari ni...I want to tell a story about AZAM....

Siapa tu ya?

Ala....Azam...hehe~

Azam yang saya maksudkan...semangat untuk melakukan sesuatu,,

Ndak kiralah, perubahan ka...apa ka...kan?hihi

Ada juga sahabat-sahabat saya yang tekanan ngan saya...hehe~

Diorang kata, "Janganlah asyik study....aja,,kena jugak rehat-rehat.."

Actually, bukan mau study ja...tapi..

Result saya pun tak segempak mana...tak sehebat mana,,dengan komitmen lecturer2 lagi...saya jadi takut nak main sangat..

Tapi, syukurlah..semua lecturer pun jenis yang bersemangat dan memotivasikan (^_^),

InsyaAllah...

Jika saya berjaya suatu hari nanti, saya tidak akan melupakan semua guru yang pernah mengajar saya,

Dan saya juga berazam untuk berusaha sungguh-sungguh!

Walaupun kadang-kadang,saya akui...saya pen…